FREDAG OCH HELG

Fredag, freeeeeeeeeeeeeeedag!
Det behöver vi.

I måndags var I hemma med feber och igår & onsdags hade vi V hemma med feber.
Så denna veckan har vi för mesta dels spenderat tiden inne och inte gjort något vettigt alls.
Eller, jo.. klockan åtta i onsdags tog vi bussen till viterbo(som ligger 30 min med buss härifrån) för att handla lite godis. Jag tror att vi är konstiga.
Vi kan gå till en rema 1000 på 20 min härifrån men vi tar hellre bussen i 30 min?
Jaja, det var gott iallafall och vi var värda det.

MEN MEEEEN MEN idag är det fredag och vi är lediga två dagar. Gotteli gott!
Frågan är bara vad vi ska hitta på för något roligt?
Det återstår att se.

Nu ska jag nog väcka Moa och släppa in Bellabusen som är ute i det tråkiga vädret ute.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0