NOTHING TO DOOOOOOO

Idag fick jag ingen lång, härlig lördags sovmorgon för grannen skulle tvunget hålla på att borra i marken.
Tro det lät högt. Vem jobbar med sånt på helgen? DET ÄR FÖRBJUDET SÅKLART!!
När jag väl hade lyckats somna om kom Viktor in och väckte mig med alla sina youtube klipp som han ville lära sig på keyboardet. Jepp jepp, då var det inte lönt att försöka somna om längre.
Nu sitter jag i soffan...... vet inte alls vad jag ska göra idag. Familjen har åkt iväg så kan inte umgås med dom heller?

Kanske ska gå upp och titta på lite svensk tv? Dom har nämnligen 3:an och 5:an där uppe!
Tror jag gör det tills jag kommer på något bättre att hitta på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0