SEGASTE SÖNDAGEN NÅGONSIN

Tjabba världens slöaste söndag någonsin.

Igår tog jag bussen till ski för att fördriva tiden lite. Jag gick och pillade på allt och prova hälften ungefär för att timmarna skulle rinna iväg, ha ha.
När jag kom hem hade Vibeke och barnen fortfarande inte kommit hem så då passade jag på att sätta mig i solen lite (får vara glad för minsta solskenet här nu, regn regn regn heeeeeeeeeela tiden, så HIMLA tråkigt).
Efter en timme kom dom hem, då blev det middag.. lax, pilgrimsmusslor och risotto. Därefter gick jag och barnen ut & hoppade studsmatta en stund.

Idag har jag bara slappat hela dagen och då menar jag verkligen hela dagen.
Har varit upp och ätit frukost i 20 min annars har jag bara legat i sängen/soffan och tittat på film/sovit.
Riktigt tråkigt och ohärligt. Känner att jag måste ut en promenad nu trots regnet.


......läste nyss att köpenhamn har haft en lakridsfestival denna helgen och jag har missat den?
Detta är inte möjligt. Det hade ju varit rena rama paradiset!! Åh!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0