DANSA, DANSA

Idag har jag och Moa haft en riktig lördag.
Vid tolvtiden gick vi till en pizzeria här i Dröbak för att käka kebab men dom hade stängt så vi tog bussen till amfi istället och åt ute på la café.
Efter vi ätit tog vi en runda bland dom få klädesbutikerna som finns inne på amfi.
Såklart hittade jag mig en tröja. För endast 50kr, toppen om ni frågar mig!!
När vi kom hem slängde vi oss i soffan och satte igång Pelle Svenslös, därefter blev det lite Eva och Adam... nu har klockan redan blivit kvart i åtta så det är snart dax att hoppa in i duschen för ikväll blir det telegrafen.
Dansa, dansa vet ni. Troligtvis sista gången vi går ut där idag vilket är sjukt tråkigt.
Vi har så roliga minnen därifrån ska ni veta och idag ska vi få fler!!!!

TJOLLA HOPP!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0