SÖNDAG OCH SOL

Godmorgon alla glada!

Blev väckt av Viktor och Bella vid halv tio tiden, då var det dax för söndagens frukost.
Det var bara till att gå upp och göra sig redo för en stor och maffig frukost.
Ja, dem har typ hotellfrukost här på helgerna.
Hur mycket pålägg som helst. Ägg, stekt eller kokt. Bacon och ibland korv också. Låter ganska bra va?
& idag fick vi varm choklad också, yummi.


Har precis fixat så jag har offline spellistor på iphonen.
Är så trött på musiken jag har på ipoden, har lyssnat sönder dem låtarna nu i 6 veckor.
Så nu ska jag bara ta på mig sen tänkte jag dra ut i solen och ta lite härliga vår bilder med bra musik i öronen.
Bytade precis från micro objektivet till ett med mycket längre avstånd så nu ska jag ta massvis med bilder till er så ni får se hur det ser ut här i Dröbak.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0