DAGEN FÖRE MORGONDAGEN

Om mindre än 24 timmar sitter jag på bussen mot Sverige.
Kanske till och med är över på Svenska gränsen?
Ska snart gå ner till ica och handla något jag kan käka och dricka på bussen, men fasar lika mycket för att gå ut idag. Om det regnade mycket igår regnar det dubbelt så mycket idag.

Har haft fullt upp med att städa idag så har knappt märkt att det har regnat. Efter lite mer än 3 timmars städning i huset kunde jag sätta mig i soffan någon minut innan jag började fixa i ordning här nere.
Nu skulle ni bara sett så fint och rent här är nere!! He he.. Resväskan är också packad.. eller.. iallafall hälften. Men har ju ett par timmar imorgon också så tar det sista då innan jag draaaaaaaaaaaaaar.
 
Hejdå, hade, goodbye, ciaoooooooooooo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0