EN MISSLYCKAD, TURNERANDE GATUMUSIKANT?

Sitter och latar mig i soffan.
Borde städa men........ tror jag sätter punkt där. Ni fattar..
Har iallafall packat det mesta, eller kanske inte? Har saker i tvättmaskinen, i torktumlaren och lite på badet men det får inte plats? 
Usch jag vet inte hur jag ska klara att ta mig till Oslo på fredag med både en stor resväska, handväska och ett keyboard? Ha ha, jag skrattar redan åt mig själv. Jag kommer troligtvis se ut som en misslyckad, turnerande gatumusikant ungefär?
Jaja, det måste gå och jag ska klara det. Sen hur det kommer se ut får jag ta och skita i.

Funderar på att gå och köpa mig en kebab men det regnar och jag är ensam hemma med Bella.
Hmm... hoppas det har slutat regna när killarna och Dag kommer hem från gitarrlektionen så kanske jag kan ta mig ut en tur då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0