SVERIGE

Ledsen för att jag är så otroligt dålig på att skriva här.
Har nog inte så mycket motivation längre eftersom jag åker tillbaka till Sverige nästa vecka.
Moa återvände redan idag så nu bor jag själv här i "lägenheten". Har ingen aning om vad jag kan hitta på nu? och ute regnar det.. så man tvingas vara inne.
Som tur är kommer Ivar och Viktor hem om lite mer än en timme. Då blir det iallafall läxläsing, lite gitarr och sen matlagning.

För övrigt så har vi fått fixa utemöblerna här hemma så att dom är fina till sommaren kommer. Slavarbete hej hej!
Nu återstår bara en städning på fredag och en nästa vecka sen är det slut på det dära.


Kommentarer
Beatrice

Varför ska du hem hjärtat?

2012-04-18 @ 19:38:13
URL: http://merikanto.blogg.se/
Olivia

Lite olika anledningara :)

2012-04-20 @ 13:51:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0