EN KVÄLL I OSLO

VET NI??
Ikväll har jag träffat en saknad Sandra!!!
Hon skulle in till Oslo så vi passade på att ses. Så himla roligt att träffa henne!!
Det blev en god middag på Egon och en massa massa prat, såklart.

Nu sitter jag och funderar över om jag ska sitta uppe en stund till eller om jag ska gå och lägga mig?
Ett svårt beslut faktiskt.
Där kommer ju en dag imorgon också. Dock en ganska tråkig.
Söndagar är tråkiga i Norge. Nästan ingenting har öppet. Eller jo, kebabstället, pizzerian, kinarestaurangen, 7eleven och narvesen har öppet men vad ska man göra på dem ställena? Beställa och köpa mat? Det tar ungefär 10 min... vad gör man efter det?
Det är något jag får klura ut tills imorgon för nu checkar jag ut, slut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0