DAGEN INNAN FREDAGEN

Idag ringde klockan 07.30. En timme senare var vi påväg till SFO:n (fritids).
Det tog sin tid att gå idag, det är så sjukt halt här.
Man kan inte gå utan att hålla i sig och då skämtar jag inte, livsfarligt. Man borde ha hjälm, alltid.
Vill att det ska försvinna nu nu nu nu nu så man slipper känna sig som bambi på hal is så fort man går utanför dörren.


Imorgon är det fredag igen, tiden går nästan för fort tycker jag. 
& denna veckan har jag varit själv.
Förstår ni då hur fort en vecka går när vi är två här?
Vi har det så bra!
När jag åkte till Norge trodde jag aldrig att det skulle bli såhär. Att jag skulle flytta hem till Moa, att vi skulle vara två på samma ställe, att vi både skulle bli sambos och arbetskollegor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0